Valamennyi Pulsar® hőkamera és éjjellátó dobozában található egy garancia jegy, melyet az eladó a vásárláskor kitölt. Ez a garanciajegy bizonyítja a megvásárolt Pulsar® terméket működőképesen és új állapotban adta át az eladó a vevőnek. Ez a garancialevél kezeskedik róla, hogy a felhasználói kézikönyvben leírt, rendeltetésszerű használat mellett bekövetkezett esetleges meghibásodásokat a gyártó, a garanciális időszakon belül szakszerűen megjavítja és biztosítja a termék alkatrész ellátottságát.
A garancia nem vonatkozik külső sérülésekre, vagy állítható részek elmozdulására (pl. könnyen vagy nehezen forgatható élességállítás). A gyártó fenntartja a garanciális javítástól való elállás jogát vagy a garancia érvénytelenné tételét a következő esetekben:
– ha a készüléket módosították vagy szétszedték,
– ha a készüléket leejtették vagy mechanikus vagy vegyszeres behatás, sérülés nyomait mutatja,
– ha a készüléket arra jogosulatlan személy szétszedte,
– ha a sérülést tűz okozta vagy a készüléket elemi kár érte,
– ha a sérülést a készülék belsejébe került folyadék okozta
– ha a készülék sorozatszámát megváltoztatták, lekaparták, a gyári szám szám nem olvasható vagy elektronikus úton törölték a gyári számot
A garanciális javítás megkezdéséhez kérjük vedd fel a kapcsolatot a kereskedővel, ahol a készüléket vásároltad, vagy a Pulsar®készülék magyarországi forgalmazójával a Beo-Pa Kft-vel:
E-mail: pulsar.szerviz@beo-pa.hu
Telefon: +36 70 385 5115 (H-P 9:00-17:00)
Cím: 1125 Budapest, Nógrádi utca 39.
Amennyiben postai úton küldödi el részünkre a javítandó készüléket kérjük, gondosan csomagold azt be, a sérülések elkerülése érdekében és a csomagba feltétlenül rakd bele a készüléken kívül a következő dokumentumokat:
1. Egy kísérőlevelet, amely tartalmazza a hiba leírását, a tulajdonos nevét és elérhetőségét.
2. A vásárlási számla vagy blokk másolatát
3. A visszaszállítási címet, illetve az illetékes személy nevét, elérhetőségét
4. A kereskedő által teljesen kitöltött és lepecsételt garancia levelet.
Megjegyzés:
A gyártó vállalja, hogy Pulsar® terméked javítását az eladástól számított, amennyiben ez nem megállapítható, a gyártástól számított öt évig biztosítja. Ezen időszakon belül a gyártó biztosítja készülékének garanciális és nem garanciális javítását.
Az akkumulátorokra a gyártó egy év jótállást vállal.
Fontos!
A fentebb leírt garanciális javítás ügyintézését a Beo-Pa Kft. ingyenesen végzi, de csak abban az esetben, amennyiben a javításra szoruló Pulsar® hőkamera vagy éjjellátó készüléket a Beo-Pa Kft, mint a termék magyarországi disztribútora hozta forgalomba Magyarországon.
Amennyiben a vásárló a nem tudja hitelt érdemlően, számla (vagy blokk) + hivatalos viszonteladó partnertől származó, helyesen kitöltött garanciális jeggyel igazolni a magyarországi viszonteladó partnertől történő vásárlást, a termék importőre fenntartja a jogot a garanciális javítás megtagadására.
A külföldi vásárlásból származó, vagy nem az importőr által forgalomba hozott készülék garanciális ügyintézését az importőr egyedi elbírálás után elvállalhatja, ebben az esetben ügyintézési díjat számol fel, melynek összege a termék értékétől függően minimum 200EUR + ÁFA , amely díjat az esetleges javítási költségen felül, azon kívül és előre köteles a termék tulajdonosa megfizetni.
Hivatalos magyarországi partnereink listáját megtalálod oldalunkon, amennyiben nincs feltűntetve a listában a keresett bolt, kéünk érdeklődj az info@beo-pa.hu címen, vagy a +36 1 201 0486-os telefonszámon!